Labdaros ir paramos fondas „Rugutė“

Search in content
Post Type Selectors

Pirmosios grupės Kapitonai taria „Ačiū“

Balandžio 18–25 dienomis penki vaikai (Nedas, Aistė, Justina, Salvijus, Vika), sirgę onkologinėmis ligomis, ir jų artimieji atostogavo saulėtoje Viduržemio jūros saloje Maljorkoje. Sirgusių vaikų sielos ir kūno poilsiu rūpinosi vilos „Can Fanals“ šeimininkai Jurga ir Fredrik. Jie jau antrus metus atveria šios jaukios vilos duris ir apgaubia vaikus nuoširdžiu rūpesčiu.

Sugrįžę vaikai pasidalijo glėbiu patirtų įspūdžių:

Nedas:
Mano kelionė į Maljorkos salą buvo pati nuostabiausia kelionė, kokioje aš besilankiau. Pirmas dalykas, ką aš pamačiau, tai didžiulės palmės oro uoste. Atvažiavus į Can Fanals vilą, pirmas įspūdis – kad čia labai gražu ir jauku. Įspūdžiai, kuriuos patyriau per šią savaitę, neapsakomi. Maudynės krištolinėje jūroje ir šiltame baseine, nerealūs akvariumai su įdomiomis žuvimis. Labai patiko vakariniai pasivaikščiojimai jūros pakrante bei Alcudijos senamiesčio siauros gatvelės. Didelį įspūdį paliko stalaktitų ir stalagmitų urvai, kur įėjęs pasijunti lyg kokioje bažnyčioje. Labai patiko jūra, jos neapsakomas žydrumas ir balto smėlio paplūdimys, kur smagu buvo statyti smėlio pilis.

O gamta čia nereali. O pati didingiausia ir gražiausia Katedra yra Palmoje. Man labai patiko jos vidus, o labiausiai – vitražai, jie tokie gražūs ir dideli. Pati baisiausia atrakcija per šią savaitę buvo plaukimas laivu. Nors pradžia buvo smagi, tačiau vėliau supratau, kad aš sergu jūros liga ir manau, kad daugiau gyvenime į laivą nelipsiu. Pati didžiausia dovana šioje kelionėje – tai, kad čia susiradau naujų draugų. Tai mano patys smagiausi įspūdžiai iš gražiosios Maljorkos.

Labai norėčiau padėkoti Editai ir Dainorui už tai, kad mane pasirinkot į šią nuostabią kelionę, o taip pat beprotiškai didelis AČIŪ Jurgai ir Fredrikui už tai, kad priėmė į savo nuostabią vilą, ir AČIŪ UŽ JŪSŲ GERUMĄ!

Aistė:
Su pirmąja grupe turėjau progą savaitę paviešėti viloje Can Fanals, Maljorkoje. Žinau, jog kelionė įstrigs man ilgam, nes per tą laiką nesėdėjome vietoje ir vis kažką įdomaus ir naujo išbandėme. Dar iki šiol pamenu vakarinius pasivaikščiojimus po Alcudiá bei UNO vakarus. Didelį įspūdį paliko Palmos akvariumas, o jame labiausiai patiko džiunglės, kuriose šniokštė krioklys, veidą vėsino maloni gaiva. Po akvariumo labai patiko mūsų pietūs prie jūros. O pats didžiausias nuotykis, kurio tikriausiai neužmiršiu niekada – „Kapitonų krikštas“. Plaukimas laivu paliko pilną nuotykių ir įspūdžių bagažą. Džiaugiuosi, jog kelionės metu susibendravau su savo naujais draugais, su kuriais net kelionės automobiliu nebuvo liūdnos. O dar labiau džiaugiuosi naujais įspūdžiais ir dar vienu svajonės išpildymu – kelione! 🙂 Ačiū!

Vika:
Atostogos Maljorkoje prabėgo labai greitai, susiradau daug naujų draugų bei susipažinau su nuostabios vilos savininkais. Manau, kad labiausiai įsimintinas buvo akvariumas, kuriame mačiau daug įvairių žuvų bei ryklių. Saulėtomis dienomis važiuodavom į paplūdimį prie jūros, nuotaikos buvo puikios. Bet pats svarbiausias buvo vilos kieme esantis baseinas, nebuvo nė dienos, kad jame nesimaudyčiau. Galiu drąsiai pasakyti, kad tai buvo pačios geriausios mano atostogos!

Justina:
Turėjau galimybę dar kartą apsilankyti Maljorkoje. Tai šalis, kurios neįmanoma pamiršti. Dar vieną savaitė, pati linksmiausia ir laimingiausia mano gyvenime, kuri liks ilgai mano prisiminimuose. Be proto linksmai leidau laiką su naujais draugais. Kartu visi aplankėme Palmos akvariumą, kuriame stebėjome, kaip šeriami rykliai, iš rankų maitinome japoniškus karpius, kurie tik stumdėsi ir laukė, kuriam pirmam pateks į burną maisto. Palmos senamiestyje apžiūrėjome Katedrą, kurios vidus labai nustebino: lubų aukštis toks, kad, atrodo, nukrisi ant nugaros bežiūrėdamas. Stalaktitų ir stalagmitų urve, nors buvau antrą kartą, tačiau kaskart pamatai kažką tokio nematyto ir neatrasto. Nebuvo nė dienos, praleistos Maljorkoje, kad nesišypsočiau. Labai ačiū Jurgai su Fredriku, Editai ir Dainorui už dar vieną mano nerealią atostogų savaitę.

Salvijus:
Ši kelionė buvo nuostabi. Man labai patiko akvariumas Palmos mieste, pasivaikščioti urvais. Sužavėjo kelionė laivu aplink salą bei pasivaikščiojimai po senamiestį. Ačiū už įdomią ir linksmą kelionę.

Mielieji Jurga ir Fredrik, ačiū Jums už viską, ką darote dėl vaikų.
Savaitė atostogų Maljorkoje daugeliui jų taip ir liktų tolima svajone, jei ne Jūsų gerumas,
pavertęs ją realybe. Iš visos širdies dėkojame Jums!

Nuoširdžiai dėkojame Oskarui už draugystę ir ilgus vakarus kartu su vaikais žaidžiant stalo žaidimus.

Dėkojame Kauno oro uosto pardavimų vadovui Žygimantui Šeštokui,
suteikusiam galimybę nemokamai pastatyti automobilius.

Dėkojame Palma Aquarium ir Campanet urvams už grupei suteiktas nuolaidas.

Turite idėjų kaip padėti sunkiai sergantiems vaikams ?