Labdaros ir paramos fondas „Rugutė“

Search in content
Post Type Selectors

Iš Maljorkos grįžusi antroji grupė Kapitonų taria „Ačiū“

Spalio 3–10 dienomis penki vaikai – Indrė, Liepa, Emilija, Domantas ir Alanas su savo artimaisiais ilsėjosi šiltoje Viduržemio jūros saloje Maljorkoje. Antrą kartą pakvietę grupelę Lietuvos vaikų praleisti savaitę nuostabioje viloje „Can Fanals“ , jos šeimininkai Jurga ir Fredrik vėl spinduliavo nuolatiniu rūpesčiu ir meile atvykusiems Kapitonams.

Viešnagės metu vaikai džiaugėsi šiltu Viduržemio jūros vandeniu, pramogavo vandens atrakcionų parke po atviru dangumi, aplankė įspūdingą Palmos akvariumą, Campanet urvus, grožėjosi Palmos ir Alkudijos senamiesčiais, mėgavosi Jurgos sūnaus Mariaus gaminamais patiekalais.

Paprašėme vaikų prisiminti dienas, kupinas nepamirštamų įspūdžių ir naujų patirčių:

Liepa:

Kiekviena diena Maljorkoje buvo nepakartojama! Labiausiai man patiko vandens atrakcionų parkas, čiuožti nuo vandens kalnelių su sesute Nida ir draugais. Tos dienos niekada nepamiršiu! Palmos akvariume patiko rajos, rykliai ir maitinti japoniškus karpius. Iš Palmos akvariumo parsivežiau nuotrauką su papūga, kurią visiems parodysiu. Labai patiko Palmos ir Alkudijos senamiesčiai, ten labai gražu!

Smagu buvo maudytis vilos baseine, bet dar smagiau šokinėti per bangas jūroje, nes vanduo buvo labai šiltas. Viloje valgiau daug ledų ir labai skanias sūrių picas. Labai geri vilos šeimininkai Jurgita ir Fredrik. Truputį gėdijausi su Fredriku kalbėti angliškai, bet jis mane vis kalbino ir aš pažadėjau išmokti daug angliškų žodžių.

Buvo liūdna, kai reikėjo atsisveikinti su Jurgita ir Fredrik, bet šią kelionę aš prisiminsiu ilgai ilgai… AČIŪ UŽ FANTASTIŠKĄ KELIONĘ!

Emilija:

Apie kelionę į Maljorką sužinojau iš mamos, likus savaitei iki skrydžio. Tai buvo laimingiausia diena. Džiūgavau ir nekantravau. Skridau pirmą kartą ir labai bijojau. Vis mamos klausiau, ar neskaudės ausų, kai pakilsime, ir laikiau mamą už rankos. Pakilome ir nieko nenutiko. Skristi man net patiko. Pro langą mačiau labai gražius vaizdus. Kai nusileidome, mus sutiko šeimininkas Fredrikas su vėjo malūnėliu rankose. Nuvykus į vilą „Can Fanals“, jau buvo tamsu. Mus visus šiltai pasitiko Jurgita su sūnumi Mariumi. Visų jau laukė skani vakarienė, per kurią galėjome visi artimiau susipažinti. Ryte, pabudusi, pamačiau nuostabų vaizdą. Palmės, kalnai buvo pasakiški, o pamačiusi baseiną, ėmiau šokinėti iš laimės. Visos dienos paliko neišdildomus įspūdžius. Vandens parkas, kuriame išmokau plaukti, liks mano atmintyje kaip geriausia kelionės dovana.

Palmos akvariume patiko rajos ir rykliai. O šerti japoniškas žuvis man buvo net baisoka. Lipti į kalnus buvo galima tik suaugusiems, bet ir vaikai, kurie norėjo, galėjo lipti. Pavargau, bet buvau ne paskutinė – aplenkiau net mamą! Vaizdas užkopus į kalną viską atpirko. Urvuose pirmą kartą pamačiau, ką gali sukurti gamta per milijonus metų. Viduržemio jūra, pietūs paplūdimyje buvo mums didelė staigmena. Visos kelionės metu jautėme rūpestį ir dėmesį iš Fredriko ir Jurgitos. Visos dienos man teikė džiaugsmą. Savaitė pralėkė greitai, iš vilos nesinorėjo išvykti. Iš visos širdies dėkoju už nuostabią kelionę.

Domantas:

Labai džiaugiuosi, kad turėjau antrą galimybę apsilankyti Maljorkoje. Tai pačios geriausios atostogos, kurių aš be galo laukiau (kaip ir pirmąjį kartą). Tik šį kartą nebebijojau skristi lėktuvu. Kai nusileidome, ilgokai teko laukti, kol atveš mano ratus. Tai stiuardesė, kad nebūtų nuobodu, pasiūlė užeiti į pilotų kabiną! Pirmas įspūdis – nesuskaičiuojama galybė mygtukų! Ir kaip viską įmanoma atsiminti, kada kurį spausti? Pilotas net leido pasėdėti savo kėdėje, patraukti vairalazdę ir šiaip labai įdomiai su juo pasikalbėjau, kol galiausiai atvažiavo ratai.

O jau tada laukė susitikimas su Fredriku. Smagu su juo! Mums važiuojant žiede, sugalvoja kokius penkis ratus iš eilės apvažiuoti. Antram autobusiuke važiuojantys – nustebę ir nieko nesupranta, o mums linksma, mes prisijuokėm. 🙂

Smagiai stebėjau mergaites, kaip jos žaidė prie jūros smėlio mūšį su Fredriku! Kliuvo ir man!

Smagu buvo žaidimų automatų kambaryje, kur jis mus visus vaikus nusivežė. O smagiausia, kad įveikiau Fredriką žaisdamas šachmatais. „It’s a catastrophe!!! – sakė jis. Visos savaitės katastrofa. 🙂

O dar man labai patiko Palmos akvariume. Nesvarbu, kad buvau ten antrą kartą – akvariumo gyventojai, jų įvairovė, augmenija visada žavi. Šį kartą man labiausiai patiko mažyčių rajų plasnojimas.

Patiko vakarinis pasivaikščiojimas Alkudijos senamiesčio gatvelėmis ir gynybine siena, patiko pietūs kavinukėj prie pat Viduržemio jūros kranto ir, žinoma, labai patiko vilos baseinas! Ir dar smagu, kad kartu buvo Marius. Jo labai labai trūko pirmos kelionės metu. 🙂

Iš tiesų, atostogos buvo nepakartojamos. Neįmanoma visko aprašyti… Ačiū Fredrikui su Jurga ir ačiū „Rugutei“.

Indrė:

Išaušo ilgai laukta spalio 3-ioji. Su nekantrumu ruošėmės į Kauno oro uostą, iš kurio turėjome pasiekti saulėtą Maljorką. Skrydis neprailgo. Kai atskridome, mus pasitiko geras „Rugutės“ draugas Fredrikas. Jis palydėjo į vilą „Can Fanals“. Joje mūsų jau laukė skani vakarienė, kurios metu šeimininkams įteikėme lauktuves iš Lietuvos.

Sekmadienio rytą, gerai pailsėję, smagiai laiką leidome baseine. Taip mes pradėjome savo savaitės atostogas Maljorkoje, kurių metu turėjome daug įdomios veiklos.

Apsilankėme vandens parke, kur linksmai čiužinėjome nuo vandens kalnelių, nardėme, plaukiojome, džiaugėmės saulėta diena.

Pabuvojome akvariume, kuris nustebino žuvų įvairove, nuostabiais koralais, daug džiaugsmo suteikė koi karpių maitinimas.

Patiko kopti į kalną stebėti saulėlydžio, nors grįžome pavargę, bet laimingi. Nemažiau įspūdinga buvo kelionė į urvus, sužavėjusi stalaktitų ir stalagmitų grožiu.

Maloniai nustebino staigmena, kuri laukė prie jūros. Tai papuoštas vaišių stalas, dovanėlės, kavinės šeimininko dėmesys. Vėliau smagiai leidome laiką maudydamiesi jūroje.

Už šią kelionę noriu padėkoti Editai ir Dainorui bei Fredrikui ir Jurgai. Tai buvo įsimintina kelionė, pilna nuostabių įspūdžių.

Alanas:

Kelionė į Maljorką (antra nuostabi kelionė, pilna įspūdžių)… taip, antra kelionė į nuostabaus grožio šalį. Šios kelionės laukiau labiau negu pirmosios, nes žinojau, kad vėl turėsiu gerai praleistą laiką. Savaitė Ispanijoje man vėl paliko daug didelių įspūdžių ir gražių prisiminimų.

Maudynės baseine, jūroje, kuriuose galėčiau tikriausiai maudytis ir maudytis. :-)Vandens atrakcionų parke buvo super, išbandžiau visas nusileidimo čiuožyklas. Campanet urvai vėl paliko neišdildomą įspūdį. Net neįtikėtina, kokį grožį gamta gali sukurti. Įėjęs į urvą, pamatai susiformavusius įvairaus dydžio bokštus. Visi kartu jie atrodo kaip didelis miestas. Grožis stebuklingas.

Dar viena pramoga, kuria pavadinau atsipalaidavimo pramoga – tai Maljorkos Palma akvariumas. Čia smagiai pasižiūrėjome į spalvingus jūros gyvūnus. Labiausiai patiko rajos ir rykliai. Pašerti spalvinguosius japoniškus karpius buvo šauni pramoga. 🙂

Noriu pasidžiaugti čiuožinėjimu jūros bangomis su banglente. Tai išbandžiau pirmą kartą. Tai nauja patirtis, tikiuosi kada nors tai pakartoti. 🙂

Labai noriu padėkoti draugui Domantui už antrą šansą pailsėti „Can Fanals“ viloje. Ačiū, Domantai! 🙂

Editai ir Dainorui ačiū už gerumą ir supratingumą. Labai ačiū vilos savininkams Fredrikui ir Jurgai. Taip pat ačiū Mariui už palaikymą jūros bangose. 🙂 Ir visiems draugams, keliavusiems kartu: buvote visi nuostabūs.

Širdyje nuolat būsime dėkingi Jurgai ir Fredrik už suteiktą reabilitacinį poilsį ligos išsekintiems vaikams.

Ačiū Mariui už skanias vakarienes ir Alano globą gaudant bangas.

Ačiū Pauliui Guobiui už malonų bendravimą ir suteiktą paramą vaikams.

Ačiū Kauno oro uostui, suteikusiam galimybę nemokamai pastatyti automobilius.

Ačiū Hidropark Alcudia, Palma Aquarium, Campanet urvams už suteiktas nuolaidas.

Nuoširdžiai dėkojame visiems, remiantiems šį projektą.

Indrės, Liepos, Emilijos, Domanto ir Alano vardu sakome: „AČIŪ!“.

Turite idėjų kaip padėti sunkiai sergantiems vaikams ?