Childhood Cancer Fund Rugutė

Search in content
Post Type Selectors

Antrosios grupės Kapitonai taria „Ačiū“

Šiais metais aplankyti saulėtą Maljorką turėjo galimybę net dvi grupės vaikų. Antroji grupė (Gustas, Livija, Rugilė, Darijus ir Liepa), nusileidusi saloje vėlyvą balandžio 30-osios vakarą, ilsėjosi ten iki gegužės 7 d.

Penki antrosios grupės Kapitonai ir jų artimieji ne tik grožėjosi Palmos ir Alkudijos senamiesčiais, maitino žuvis Palmos akvariume, bet ir išbandė ištvermę lipdami į kalną bei parsivežė namo ne ką mažiau įspūdžių nei pirmosios grupės komanda.

Vaikų prisiminimuose – vien džiaugsmas ir nuostaba:

Rugilė:
Dar dabar negaliu atsigauti po įspūdžių, kuriuos patyriau Maljorkoje!.. Rodos, ką tik kroviausi lagaminą išvykti, o dabar jau, grįžusi namo, gyvenu prisiminimuose, kaip ten buvo gera! Taip greitai viskas prabėgo, kaip viena akimirka… Skrisdama į Maljorką ir sėdėdama lėktuve, bandžiau įsivaizduoti, ką ten pamatysiu… Bet pamatyti vaizdai pranoko mano lūkesčius… Pirmiausia nustebino vilos grožis ir gamta, savininkų šiltas priėmimas ir draugiškumas. Kitą dieną vaikščiojome jūros pakrante ir grožėjomės skaidriu ir mėlynu jūros vandeniu. Turguje pirkome braškių ir kitų vaisių, kurie buvo labai skanūs. Dar kitą dieną važiavome į Palmos akvariumą.

Niekada nebuvau mačiusi tokio grožio, tokių žuvų!.. O labiausiai patiko šerti žuvis, kurios taip gražiai išsižiodavo ir laukdavo, kol joms į burną įdėsi maisto. Tuomet aplankėme katedrą, ji buvo labai didelė ir graži! Antradienį maudėmės jūroje, žaidėme ant smėlio, deginomės ir grožėjomės jūros mėlynumu. Jūroje aptikome visokiausių gyvių. Tai buvo fantastiška! O pats įspūdingiausias įspūdis – plaukimas su kateriu ir kopimas į kalną! Visa tai norėčiau patirti dar kartą!

Ačiū Editai ir Dainorui, vilos savininkams Jurgai ir Fredrikui už man padovanotas nepamirštamas atostogas!

Gustas:
Man ši kelionė labai patiko. Aš pirmą kartą skridau lėktuvu. Skristi lėktuvu nebuvo pats maloniausias dalykas, nes užgulė ir skaudėjo ausis, bet tai buvo niekis. Man labai patiko Palmos akvariumas. Jame pamačiau daug gražių ir įdomių žuvų. Labai patiko šerti žuvis. Labai patiko lipti į kalnus. Kad ir karštis buvo varginantis ir buvo sunku lipti, bet mes visi jį įveikėme. Nepaprastą vaizdą pamačiau ir urvuose, šiek tiek buvo gaila, kad nesupratau, ką kalba gidė. Patiko pasivaikščiojimas Alkudijos gynybine siena. Dar smagiau buvo plaukioti Viduržemio jūroje. O didžiausią įspūdį paliko pasiplaukiojimas kateriu. Buvo nepaprastai smagu. Labai dėkoju Jurgai ir Fredrikui, Editai ir Dainorui už nepaprastų įspūdžių kelionę.

Liepa:
Labai džiaugiuosi, kad turėjau galimybę antrą kartą atostogauti Maljorkoje, Jurgos ir Fredrik viloje Can Fanals. Kelionės metu susipažinau su draugais: Livija, Rugile, Gustu, Erika ir Dareku. Buvo labai smagu visiems kartu patirti daugybę nuotykių. Palmos akvariume turėjau galimybę dar kartą savo akimis pamatyti tikras rajas, ryklius, medūzas!!! Labiausiai už viską man patiko kiekvieną dieną maudytis ir žaisti baseine su draugais. Smagi diena buvo, kai su Jurga maudėmės, žaidėme ir valgėme ledus prie baseino, o paskutinį vakarą po vakarienės Fredrik mums surengė nerealų vakarėlį prie baseino: su muzika maudėmės, šokinėjome į vandenį, kiti šoko aplink mus.

Fredrikas su Jurga labai šilti, jie visą laiką mumis rūpinosi, kiekvieną dieną domėjosi, ką naujo pamatėme ir kas mums patiko Maljorkoje.

Užkopiau į aukštą kalną, nuo kurio mačiau jūrą ir mažą salą joje. Taip pat Jurga su Fredrik mums padarė staigmeną – plaukėme jų motorine valtimi, lėkėme tokiu greičiu per bangas, kad bijojau iškristi!!! Kai plaukėme lėtai, pamatėme nuostabią salos pakrantę.

Kiekviena diena buvo skirtinga ir labai smagi, šių atostogų aš niekada nepamiršiu!

AČIŪ Jurgai ir Fredrik už mūsų šypsenas visų atostogų metu!

Editai ir Dainorui – AČIŪ, kad mus mylit…

Erika:
Kelionė į Maljorką – tai pirma mūsų kelionė į šiltus kraštus. Kai sužinojau, kad važiuosiu, tai visą dieną su Dareku džiaugėmės, kalbėjomės apie poilsį, bandėme atspėti, kur gi yra ta Maljorka? Net iš mamos išprašėm pasaulio žemėlapį. Ilgai ir kantriai laukėme kelionės. Pagaliau atėjo TA diena.

Į Maljorką atskridom naktį, tai nelabai ką ir pamatėm. Oro uoste mūsų jau laukė Edita, Dainoras ir Šarūnas. Buvo labai šiltas ir malonus susitikimas. Netrukus visi atvažiavom į Can Fanals vilą. Čia mus su skania pica pasitiko vilos šeimininkai: Jurga ir Fredrik.

Tik iš ryto supratau, kad patekau į nerealiai gražią vietą: pro langą mačiau kalnus, vilos sode augo daug įdomių, nematytų augalų: kaktusai, spalvingos, ryškios gėlės, palmės ir alyvuogių medžiai. O labiausiai apsidžiaugiau pamačiusi baseiną.

Papusryčiavę, visi išvažiavom į Alcudijos miestelio turgų. Čia buvo labai daug įvairių daržovių, uogų ir vaisių. Pirmą kartą paragavau vaisių NISPERĄ (kaip persikas, tik skonis kaip mandarino su citrina).Vakare ėjome į Alcudijos uostą. Darekui labiausiai patiko vaikščioti molu ir jūros pakrante, o mane nustebino kaktusai. Jie buvo aukštesni už mane, visur augo ir žydėjo. Kita mūsų kelionė buvo į Palmos akvariumą. Į Palmą (Maljorkos sostinė) važiavom gražiu keliu, apsuptu kalnais. Tiek žuvų aš ir Darekas matėm pirmą kartą. Man patiko jūros arkliukai ir žuvys, plaukiančios virš galvos, o broliui patiko maitinti žuvytes ir daryti medalionus. Po to jūros pakrantėje skaniai suvalgėm sumuštinius ir išvykom į Palmos Katedrą. Džiaugiuosi, kad Katedrą apžiūrėjome ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Didžiulį įspūdį paliko vitražai.

Porą dienų buvome prie jūros. Jūros vanduo labai skaidrus, šiltas ir sūrūs, bet labai žydros spalvos. Mane ir Dareką pralinksmino krabiukas, žuvytės ir kiti kriaukleliai-moliuskai. Vakare smagiai supomės karusele. Dar kopėm į kalną. Darekui ir man tai buvo pirmas kopimas į kalną. Pavargau, bet vaizdai viską atpirko. Jie buvo nuostabūs! Kalnai, jūra, nedidelė sala, o ant jos pakrantės – švyturys. Darekui patiko kalnų ožiai. Jų matėm net šešis. Vakare vilos šeimininkai padarė vaikams ir tėvams staigmeną – pasiplaukiojimą laivu! Šis nuotykis man su broliu taip pat buvo pirmasis. Labai linksma buvo plaukti šokinėjant bangomis, taip pat įdomu buvo apžiūrėti kalnuotą jūros pakrantę iš jūros. Ant kalno viršūnės mačiau bunkerį.

Atrodo, jau viską pamačiau, ką galėjau ir ko net nenumaniau pamatyti. Galvojau, kad jau niekuo manęs nenustebins. Bet kai nuvažiavom į Campanet urvus, apstulbau nuo stalagmitų ir stalaktitų grožio. Pasijaučiau kaip pasakų karalystėje. Iš pradžių buvo net baisu eiti, kad tie akmens varvekliai-stalaktitai nekristų ant galvos. Bet sužinojau, kad jie susiauga su stalagmitais (jie augo nuo žemės į viršų) ir niekas nekrenta.

Darekas sako, kad net neįsivaizdavo, kad tiek visko galėjo būti „PIRMĄ KARTĄ“, per savaitę, praleistą Maljorkoje. Aš noriu pasidžiaugti, kad baseine pirmą kartą plaukiau be rato ir rankovių. Taip, aš išmokau plaukti! Valio!!!

Šios atostogos buvo nepakartojamos ir stebuklingos. Jas prisiminsime visą gyvenimą. Labai noriu padėkoti Jurgai ir Fredrikui už šilumą, už rūpestį ir už draugystę. Jurgai atskirai ačiū už skanias vakarienes, o Fredrikui – už diskoteką prie baseino. Jūs likot mūsų širdyse. Iš visos širdies dėkojame Editai ir Dainorui, kad turėjome galimybę kartu vykti ir patirti tiek džiaugsmo ir priimti tiek iššūkių. Labai, labai Jus mylime ir apkabiname.

P.s. Per šią kelionę sutikom naujus draugus: Rugilę, Liviją, Gustą, Liepą ir Nidą, Šarūnėlį – ačiū už linksmai kartu praleistą laiką.

Livija:
Kelionė su mama į Maljorką – tai pirmoji mano kelionė. Ji nuostabi! Aš pirmą kartą iš taip arti pamačiau ryškiaspalves žuvis ir tokius gražius koralus Palmos akvariume. Šioje šalyje ne tik vaikščiojom senamiesčio gatvėmis, bet pabuvome ir stalaktitų urvuose ir net lipome į kalnus. Tai pati nuostabiausia mano kelionė! Ačiū.

Dar kartą dėkojame mūsų visų mylimiems Jurgai ir Fredrik,
šįkart – už nepakartojamas antrosios grupės Kapitonų atostogas Maljorkoje.
Širdis džiaugiasi, matant laimingus vaikus ir skaitant jų įspūdžius. Ačiū!

Thanks! Kauno oro uosto pardavimų vadovui Žygimantui Šeštokui,
suteikusiam galimybę nemokamai pastatyti automobilius.

Thanks! Palma Aquarium ir Campanet urvams už grupei suteiktas nuolaidas.

Do you have any ideas on how to help seriously ill children?